آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ثبت لحضه های شیرین آیدین عسل

یه روز از روزای آیدینی و عمه الی

1391/11/14 23:52
نویسنده : عمه الی
153 بازدید
اشتراک گذاری

عشق نانازمممممممممممم آیدین عسلم الان داشتم یه سری کارای شخصی رو انجام میدادم گفتم بیام اینجا یه کم عکساتو ببینم و چند تا دیگه از عکساتو بذارم که روز 26 دی که اومدم خونتون گرفتیم

 

عمه جون من عاشق کیف پولتم آخه کلی جا داره که میتونم از توش کارتارو دربیارم و ببینم

 این آقاهه که عکسش رو کارت متروههه رو هم دوست دارم عمههههههههههههه

گوسفنده رو ههههههههههههه

 

حالا برم یه کم سوار موتور شم

 

عمه بیا لوگو بازی 

 

این قطار خوشگلمه که مامان نازم برام با لوگوهام ساخت....قول میدم خیلی زود بزرگ شم و خودمم با لوگوهام چیزای خوشکل بسازم

 

خیلی قطار بازی خوش گذشت تازه یاد گرفتم همش میگفتم چی چی ...چی چی و به عمه هم میگفتم تکرار کنه

 

اااااااااااا قطارم چپ شدددددددد 

 

 

اشکال نداره تعمیرش میکم

 

 اهاااااااا فکر کنم چرخش ایراد داره

 

اون درست شد حالا بیا خودمون بازی کنیمممممممم

موافقی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

عمه نوشت: الهی من فدای سر تا پات بشم که اینهمه شیرینی هزار هزار ماشاالله چشم نخوری انشاالله

 

دلم برات یه ریزه شدهههههه حیف که دیروقته

خوابای شیرین ببینی خواب عمه رو ببینی خخخخخخخخخخخخخ(عمه از خود راضیزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)